wtorek, 5 stycznia 2016

Epilog



--- Cztery lata później ---

Dziś Miki obchodzi swoje piąte urodziny, pewnie zastanawiacie się co się działo przez tyle czasu już wam mówię.  Dręczył mnie temat matki Mikołaja postanowiłem pojechać pod adres jego wcześniejszego zameldowania, drzwi otworzył na sam Andrzej Kowal i wszystko zaczęło się wyjaśniać jego córka nie odzywała się ani do niego ani do nas. Miki bardzo polubił wyjazdy do dziadka w jakimś stopniu był do niego podobny, poczekajcie może potem wam do kończę bo słyszę, że mój mały śpioch wstał. Dziś gramy mecz z Asseco mały nie może się doczekać wizyty dziadka tym bardziej że miał dziś urodziny. Mikołaj tak jak ja uwielbiał piłkę nożną jeździmy i oglądamy mecze Legii Mikołaja ulubionym piłkarzem drużyny z Warszawy jest zawodnik grający z numerem dziewiątym Sagan ale młody woli ligę hiszpańską Barcelonę i Luisa Suareza który urodził się tego samego dnia co on. Co mogę powiedzieć jestem dumnym ojcem małego łobuza i nowo narodzonej księżniczki oraz mężem Zuzki. 

                         The End
 

Fakty z życia Andrzeja :
·       *) Andrzej poślubił Zuzkę dwa lata temu, Mikołaj bardzo ją polubił obecnie mówi do mniej mamo.
·      *)  Andrzej i Zuzka mieli jeszcze córeczkę Martusię która urodziła się 5 stycznia. Mikołaj ja uwielbia.
·        *)Ola i Karol wzięli ślub kilka miesięcy po drugich urodzinach Mikiego, Karol jest dumnym ojcem Janka i Franka bliźniaków.
·      *)  Karolina nie pojawiła się w życiu Mikołaja.
·      *)  Brunetem który uratował Karolinę przed upadkiem był Matt Anderson.
·      *)  Matt i Karolina mieli trójkę synów Aron`a , Brun`a, Louis`a. Matt nigdy nie dowiedział się o Mikołaju.
·       *)  Andrzej Kowal poślubił Marysię która jest babcią dla Mikołaja.
·        *)Rodzice Andrzeja uwielbiają swoje wnuki.

1 komentarz:

  1. Świetne zakończenie, szkoda, że opowiadanie tak szybko się skończyło. Polubiłam twoje opowiadanie, jest ono świetne :) <3
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń